Het luchthaven vervoer was goed geregeld

rijautosHet luchthaven vervoer was goed geregeld

Dit jaar ging ik voor het eerst samen met mijn vriendin op vakantie. We zijn met het vliegtuig naar Ibiza geweest. Omdat we zo goedkoop mogelijk wilden gaan kwamen we uit op een vertrek vanuit Duitsland en dan niet op de meest ideale tijden. We vlogen namelijk om 8 uur ’s ochtends heen en zouden om 3 uur ’s nachts weer landen. Voor onze ouders vonden we het vervelend om ons dan te brengen en of op te halen. Daarom hadden we daar een oplossing voor gevonden, namelijk het luchthaven vervoer. Die kwamen ons netjes op tijd ophalen en het luchthaven vervoer bracht ons naar het vliegveld in Duitsland. Op het moment dat wij weer zouden landen dan staan ze weer netjes klaar om ons terug naar huis te brengen. We hebben samen echt een topvakantie in Ibiza gehad en voor een eerste keer samen op vakantie ging het erg goed. Elke dag zijn we wel even naar het strand geweest en hebben we wat plekjes op het eiland bezocht. In de avond lekker uit eten in de verschillende restaurantjes was erg lekker. Helaas vloog te tijd voorbij en moesten we weer terug vliegen. Toen we geland waren en de koffers hadden gepakt stond het luchthaven vervoer inderdaad al weer netjes op ons te wachten. Nadat het luchthaven vervoer ons weer thuis afgezet had konden we eindelijk naar ons eigen bed om bij te slapen. Het luchthaven vervoer was goed geregeld.